Alt på et sted

 

i Vibenshuset har du frihed til at fokusere på at drive forretning. 
Vores “All-inclusive”-koncept tager nemlig kærlig hånd om alle de funktioner, som hverdagen i en moderne virksomhed kræver: reception med venlig modtagelse af gæster, møde- og konferencefaciliteter med forplejning, personalerestaurant, posthåndtering og fitnesscenter.

 

Fælles personalerestaurant
Receptionsservice
Kaffebar
Gratis fitness center
Konferencecenter med auditorium
Mødefaciliteter
255 parkeringspladser
Grønt gårdhavemiljø

Fællesfaciliteter

 

Konference
Topmoderne konferencefaciliteter, som kan bookes med hel- eller halvdags konferencepakker eller på timebasis. Auditorie med plads til 120 personer.

Mødecenter
Flotte lokaler i alle størrelser med mulighed for forplejning.
Lejere har et antal gratis timer - afhængig af lejemålets størrelse.

Receptionsservice
Vores imødekommende receptionister sørger hver dag for venlig modtagelse af gæster, telefonpasning samt koordinering af mødecentret.

Morgenmad, frokost eller Take-Away dinner
Personalerestauranten serverer sund gourmetmad i behagelige omgivelser. Du kan også redde middagen med en sund takeaway dinner.  

Grøn gårdhave
Nyd frokosten eller kaffepausen i Vibenshusets skønne store gårdhave - en oase der tjener godt som frirum på de lune dage. 

Kaffebar og lounge
I husets hyggelige kaffebar får du god baristakaffe helt enkelt - to go – or to stay!

Fitnesscenter
Start eller slut din arbejdsdag med at få pulsen op! Lejere har fri adgang til fitnesscenter med træningsudstyr til enhver form.
Bemærk, fitness er pt. IKKE åbent grundet krav om Coronapas. 

Parkeringskælder
Vibenshuset råder over 215 parkeringspladser i p-kælder samt 40 gæstepladser på terræn.